jeudi 3 mai 2012

7inch RULES

Back in town after a saving rest, I hope you'll enjoy this 30 minutes mix, 7inch only, open tracklist : Bless up Blees up ! ! ! Listen Here 7" inch rules ! IMG_3107 IMG_3119 IMG_3168 Photobucket Carl Dawkins "Baby I love you / Nicky Thomas "Have a little faith" / Bruce Ruffin "Dry up your tears" / BB Seaton "Forgive them Lord" / Delroy Wilson "Livin in footsteps" / John Holt "Left with a broken heart" / Johnny Clarke "Every knee shall bow" / Dennis Brown "What about the half" / Cornell Campbell "Stars" / John Holt "Youth pon di corner" / "Youth pon dub"

2 commentaires:

  1. Blundetto, imaginons que je te demande, comme çà à brûle-pourpoint, si tu serais ok pour réaliser le 100ème mix anniversaire d'INNA DI MOOD Podcast... Tu répondrais quoi hein ?
    Désolé de t'en parler ici, j'ai pas trouvé d'adresse ou de lien "contact"... Peace !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. hello hello ! je veux bien mais ça dépend de ce qu'il te faut et de la date limite parce que je suis déjà sur 10000 trucs en ce moment !
      dis moi tout ça ! maxblundetto@gmail.com
      Blaow !

      Supprimer